Subject: FW: Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneering
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Nov 2023 15:12:07 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, November 10, 2023 2:42 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneering

Tere

Saadan Teile parandatud/täiendatud detailplaneeringu lahenduse.

Kruntidele Pos 8 ja Pos 9 ei ole tehnovõrke planeeritud ja need ongi
mõeldud kraavile.

Pikka truupi on võimalik vältida kui teha vahekraav krundile Pos 8.
Vahekraavi nõlvad saab teha sõidutee poolt 1:2 ja kergliiklustee poolt
1:1,6.  Lisatud on lõige B.

Truupidele on lisatud joonisele pikkused. Truubi läbimõõt on juba nii
spetsiifiline detail, mis lahendatakse projektis. Truubi läbimõõt ei
mõjuta planeeringulahendust.

Lõikel on parandatud kraavi põhjakõrguse trükiviga.

Uue lahenduse on üle vaadanud ringristmiku lahenduse autor teedeinsener
Sulev Sannik.

Tervitades

Tanel Breede

volitatud maastikuarhitekt

AB Artes Terrae OÜ

+372 521 7478

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 27, 2023 8:55 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneering

Tere,

Krundijaotuskava on sobiv arvestades et pos 8 ja 9 on riigitee alune maa
eeldusel, et sinna ei kavandata tehnovõrke ja arvestada tuleb kraavi
projekteerimisega allpool toodud põhjendustel.

Sademevete lahenduse peaks üle vaatama teedeinsener, kelle pädevuses on
riigiteede projekteerimine.

Truubi pikendamine on plaanilt nähtav, kuid plaanile ei ole kantud truubi
pikkus ja läbimõõt. Hinnanguliselt on truup 50 m pikk, millega
tavapäraselt ei nõustu hooldeprobleemide tõttu ja maantee tüüpi
lahendustes tuleb avatud kraav rajada selle välistamiseks.

Lõige A-A on kõrgusarvuga 1m võrra eksitud,  palun lahendus üle vaadata
teedeinseneri poolt. Täiendav truup ei ole põhjendatud.

Ootan lahendust, millele on aktsepti andnud teedeinsener.

Tervitades,

Krista Einama

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 20, 2023 4:37 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneering

Tere

Lisasin joonisele kraavide voolusuunad ja põhjakõrgused. Joonisele on
kantud ka vertikaalplaneerimise põhimõtted, mida detailplaneeringus
tehakse tavapäraselt olulisemates kohtades kõrguspunktide andmisega. Ala
on lauge kagusuunalise kaldega.

Nõlvusega 1:2 ei mahu kraav Raili tee 3 kinnistu poolses küljes ära
Ringtee ja kergliiklustee vahele. See on lahendatud nii, et selle lühikese
kraavilõigu jätaks ära ja suunaks vee pikema truubiga edasi.

Tehnovõrkude osas tuleb kindlasti muuta valgustuse lahendust. See muudatus
on kantud ka joonisele. Soov on teised olemasolevad võrgud (veetoru,
survekanalisatsioon ja sidekanal) jätta paika. Selle pärast on ka
planeeritud üks täiendav truup lõuna poole.

Krundijaotusest. Pos 6 ja Pos 7 piir on planeeritud kergliiklustee ja
kraavi vahele.

Eraldi küsimus on põhjapoolse alaga – punasega tähistatud krundid Pos 8 ja
Pos 9. Kas Transpordiamet soovib ka neid krunte endale? Pos 8 lõigatakse
Tuisu tee maaüksusest ja Pos 9 Saku-Tõdva tee L14 maaüksusest.

Lisan veel et vald pakkus võimalust projekteerimise etapis krundipiiride
lahendust üle vaadata juhul kui tekib vajadus.

Palun tagasisidet.

Tervitades

Tanel Breede

volitatud maastikuarhitekt

AB Artes Terrae OÜ

+372 521 7478

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 20, 2023 7:43 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneering

Tere,

Sademevete hindamiseks tuleb panna peale kraavipõhja kõrgusarvud,
voolusuunad ja teha ka ristlõige või mitu kriitilisemast kohast. Arvestada
et nõlvus 1:2. Tihti tehakse ringristmikule samuti esialgne
vertikaallahendus maavajaduse määramiseks, mis on detailplaneeringu
ülesanne.

Teil on tehnilised võimalused joonestamiseks, mistõttu palun tehke
joonisel krundijaotuskava ettepanek nii, et ringristmik ja sellega seotud
kraavid jääksid TRAM-le ja jalgratta- ja jalgtee KOV-le. Siis vaatame üle
ja teeme oma ettepaneku. Tehnovõrgud tuleb vajadusel ümber kavandada.

Parimat, Krista Einama

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 19, 2023 4:45 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneering

Tere

Saadan Teile Saku Katsepunkti maaüksuse detailplaneeringu täiendatud
lahenduse kooskõlastamiseelseks ülevaatamiseks.

Soovisite oma kirjas, teha koostööd krundijaotuskava osas.

Raili maaüksuse osas on krundipiir planeeritud kraavi ja kergliiklustee
vahele. Palun esitage oma ettepanekud krundipiiride osas. Vajadusel võin
saata ka dgn/dwg joonise.

Tervitades

Tanel Breede

volitatud maastikuarhitekt

AB Artes Terrae OÜ

+372 521 7478